Lirik Lagu Sejati OST Jasmine TV3 Faizal Tahir

AkezLirik - Postingan chord gitar Lirik Lagu Sejati OST Jasmine TV3 Faizal Tahir pada blog ini mungkin tidak di lengkapi dengan chord gitarnya dan hanya berupa lirik lagu, jika anda mau kunci gitarnya silakan anda request ke kami.

Penyanyi : Lirik Lagu Sejati OST Jasmine TV3 Faizal Tahir
Judul lagu : Lirik Lagu Sejati OST Jasmine TV3 Faizal Tahir

lihat juga


Lirik Lagu Sejati OST Jasmine TV3 Faizal Tahir

Lagu tema untuk drama Jasmine di TV3 didendangkan oleh Faizal Tahir dengan lagu bertajuk Sejati. Lagu tersebut bakal dimuatkan dalam album ke empatnya yang akan dikeluarkan tidak lama lagi.



Sedikit Info Mengenai drama Jasmine di TV3

Drama bersiri 'Jasmine' arahan Feroz Kadir bakal disiarkan di slot Zehra TV3. Nelydia Senrose memegang watak utama sebagai Jasmine. Turut dibintangi oleh Aqasha, Gambit Saifullah, Afifah Nasir, Puteri Aisyah dan ramai lagi. Drama sebanyak 13 episod itu menyusul selepas tamatnya drama Married Tapi Benci. Bersiaran mulai 30 March 2016, pada setiap hari Rabu hingga Jumaat jam 9.00 malam di TV3.

JUDUL : JASMINE
EPISOD : 13 episodes
TARIKH TAYANGAN : 30 March 2016
HARI / MASA : Rabu-Jumaat, 9 malam
SIARAN : Slot Zehra TV3
PENGARAH : Feroz Kadir
TERBITAN : Global Station Sdn Bhd
PELAKON : Nelydia Senrose, Aqasha, Gambit Saifull, Puteri Aisyah, Aedy Ashraf, Shakilla Khoriri, Aleza Shadan, Afifah Nasir, Zarynn Min, Adam Mika, Rahim Jailani, Zila Bakarin, Khaty Azian, Zalfa Zin

WATAK PELAKON
Nelydia Senrose sebagai Jasmine
Aqasha sebagai Khalif
Gambit Saifullah sebagai Ryan
Afifah Nasir sebagai Tina
Puteri Aisyah sebagai Irish
Aedy Ashraf sebagai Kpeng
Shakilla Khoriri sebagai Opie
Aleza Shadan sebagai Datin Mastura
Adam Mika sebagai Adam
Khaty Azian sebagai Hajah Kalsom
Zalfa Zin sebagai Habibah

LAGU TEMA / OST JASMINE TV3
Lagu : Sejati
Artis : Faizal Tahir

LIRIK LAGU SEJATI - FAIZAL TAHIR

Biar mati ku mencuba demi bahagia
Biar mati ku mencuba demi bahagia
Biar sakit dilukai dapat ku rasa
Biar nadi ku terhenti demi ke syurga
Biar selamanya mencari cinta sejati
Sejati

*lirik tidak lengkap




Informasi Hak Cipta:
kami Pihak "AkezLirik" tidak bertanggung jawab atas masalah yang di sebabkan oleh artikel ini, dan Lirik Lagu Sejati OST Jasmine TV3 Faizal Tahir diindungi hak cipta, dan hak cipta di di pegang masing masing pemegang hak cipta. Sekian Kunci gitar Lirik Lagu Sejati OST Jasmine TV3 Faizal Tahir, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sekian postingan Chord gitar lagu kali ini.

Anda barusaja membaca artikel dengan judul "Lirik Lagu Sejati OST Jasmine TV3 Faizal Tahir" , jika anda ada masalah atau kami ada kekeliruan dengan penulisan nama band atau penulisan judul silakan laporkan ke kami dengan menyebutkan judul postingan "Lirik Lagu Sejati OST Jasmine TV3 Faizal Tahir" dan menyertakan url " https://akezlirik.blogspot.com/2016/04/lirik-lagu-sejati-ost-jasmine-tv3.html".

0 Response to "Lirik Lagu Sejati OST Jasmine TV3 Faizal Tahir"

Posting Komentar